Klikk på bildet for å komme til knappene.

Pågående strømstans: Feil i nettet. Berørte kunder varsles via SMS.

Planlagt strømstans: Når strømbruddet er planlagt på grunn av vedlikehold eller lignende. Alle berørte nettkunder varsles via SMS to arbeidsdager før utkobling.

SMS

Om du opplever å ikke få SMS ved strømstans, kan det være at ditt mobilnummer ikke er registrert på ditt abonnement. Det ordner du enkelt på Min side.

Feilmeldingen

Er du uten strøm, og det ikke ligger info i kartet, kan det være en feil vi ikke har registrert enda. Da gjør du følgende:

Først, sjekk om det er bare du som ikke har strøm. Hvis ja, kan feilen være i ditt hus.

Om strømmen har gått i området der du bor, ring feilmeldingen.

Hålogaland  77 04 26 26

Hadsel         76 11 80 20

Andøy         76 11 55 00

 

I åpningstiden 09-14 får du tre valg:

  1. Faktura/flytting
  2. Feil/vakt 
  3. Andre henvendelser

(utenom åpningstid kommer du direkte til feil/vakt)